Whiskymessen.

More
15 years 11 months ago #14934 by Peterap
Replied by Peterap on topic Whiskymessen.
Nu er det ved at være længe siden jeg sidst har lavet et indlæg i forum, men man må vel op på hesten igen.

Jeg var til messen om formiddagen, og på trods af den noget forkortede tid vi havde til rådighed må jeg tilstå at det er en af de bedre messer jeg har været til. Der var god plads og ikke mindst totalt røgfrit i begge haller hvilket unægteligt gør oplevelsen væsentlig bedre.

Nu var jeg desværre ikke til nogen masterclasses idet jeg med min begrænsede økonomi må sige at 300 slag for Glenfarclas var lidt over min ramme for masterclasses. Jeg skylder dog Al mange mange tak for at lade mig smage den fortringlige 55'er han gavde i glasset da jeg mødte ham efter smagningen :) . Ved Maxximum var jeg lige forbi et par HP - hvor af Al også skænkede lidt fra hans personlige stash.

Dagens mest positive indtryk var uden tvivl Bladnoch, som jeg fik en del af ved FC- standen . Den 6-årige var imponerende "moden" af sin alder at være. Desuden smagte jeg deres 15 års og deres 16 års. Super destilleri, der virkelig stikker til ens fordomme mod lowland whisky.

I bussen mod Kolding serverede Kim en fantastisk Linkwood (et af mine absolutte favoritdestillerier). Den tager jeg gerne imod igen ved Lejlighed!! Dagen blev afsluttet på You'll never walk alone med en god belgisk øl.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.156 seconds