Bedste whisky...

More
15 years 3 months ago #17015 by CRC
Bedste whisky... was created by CRC
Da jeg savner lidt inspiration, ville jeg lige høre hvad det bedste er i har smagt??? det er lige meget om det er org eller uarhængige aft....evt gerne lidt smagsnotater.



MVH CRC....

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 3 months ago #17017 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Bedste whisky...
Jeg har ingen whisky jeg betragter som den "Bedste"

og ofte er min oplevelse i forbindelse med indtagelse af maltwhisky meget afhængig af omgivelserne, omstændighederne, hvad jeg har indtaget lige før samt mit humør

Personligt jagter jeg variationer og ikke gentagelser. Og hvis man giver en malt den opmærksomhed den nu engang fortjener, så er den bedste whisky jeg nogensinde har smagt ofte den jeg lige aktualt sidder i glasset med. Især hvis man opsøger de gode ting i stedet for at finde mangler

Og så er jeg da også 100% overbevist om jeg har til gode at smage den bedste whisky jeg nogensinde har smagt.. :-)

MacDEFFE

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 3 months ago #17025 by Laur
Replied by Laur on topic Bedste whisky...
Jeg har det nok som Deffe. Jeg har igen og igen mødt "den bedste", men mit umiddelbare bud vil nok være en 18 års Longrow som jeg nød på et strandhotel i selskab med min kone, og min bedste ven og hans kæreste. Men whiskyen var som sagt akkompagneret af et super selskab, samt duften af hav :-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 3 months ago #17027 by Whiskynyderen
Replied by Whiskynyderen on topic Bedste whisky...
Smag og behag er som bekendt forskellig, og hvad der 'er den bedste' for den ene, er det ikke for den anden. Hørte i en whiskysnak for et par dage siden en meget sjov tolkning: "Der er almindelige film, og så er der helaftensfilm"! Når du 'ser en helaftensfilm', er du ikke i tvivl, om hvad der er godt - Om det så er 'den bedste film, er ikke sikkert :wink:
Nå jeg selv støder på en rigtig god dram, er det én, som holder til et helt afsnit af Taggert.

Mvh.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 3 months ago #17173 by Itto
Replied by Itto on topic Bedste whisky...
ja nu er jeg jo ikke skide velbefaren i dette univers - men noget af det bedste jeg har smagt var en glenfiddich 30 års - en tomintoul 27 års - kan vidst godt lide den genre når det skal være rigtig godt..

Røget whisky nyder jeg også gerne - og hvad bedre end ardbeg..

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.315 seconds