Kører Whiskyskolen videre?

More
12 years 7 months ago #24229 by Clausfj
Er der nogen der ved om Whiskyskolen kører videre efter vandskade m.m. hos Qualityworld, der er især lektion 3 og 4 den 11 og 12 oktober jeg er interesseret i .
Hvis i har mere information og eventuelt også ved hvor det finder sted hører jeg meget gerne nærmere.

Med venlig hilsen.

Claus.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #24237 by MacNiels
Hej Claus,

Er det nedenstående du tænker på? Hvis det er, så er det sakset fra den sidste mail jeg fik fra dem den 5. september.
Bliv whisky ekspert på 4 aftener - kun 5 pladser tilbage
6. og 7. September, samt 11. og 12. Oktober afholdes der en "Whiskyskole" bestående af 4 super-smagninger.
Whiskyskolen afholdes for Whiskypartiet, og de har været flinke at tilbyde plads til eksterne deltagere (som altid er velkomne i klubben efterfølgende hvis de har lyst :-)

Smagningerne i whiskyskolen planlægges således at de naturligt bygger oven på de foregående smagninger, men så man alligevel ikke behøver at deltage i alle 4, men kan nøjes med at tage dem man vil - dog er der en lille rabat hvis du napper hele pakken ;-)

Alle smagninger kører fra kl.18-22 og de afholdes på Hørup Skovvej i 3550 Slangerup.
Vores vært har været så flink at tilbyde husly til whiskyskolen efter at vores lokaler på frederiksberg blev lavet om til svømmehal.

6. September - "Duft & smag, og hvordan man sætter ord på oplevelsen"
7. September - "Whiskyklassifikation efter duft og smag"

11. Oktober - "Whiskyproduktion i detaljer"
12. Oktober - "Lagringens betydning for smagen"

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #24239 by Clausfj
Replied by Clausfj on topic Kører Whiskyskolen videre?
Ja tak, det er de to oktobersmagninger, men når jeg går på qualityworlds hjemmeside kan jeg ikke bestille og der er ikke umiddelbart nogen mulighed for at bestille billette på whiskypartiets hjemmeside.

M.v.h.
Claus.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24463 by Rookie
Replied by Rookie on topic Kører Whiskyskolen videre?
Jeg har lidt forgæves forsøgt at få fat i qualityworld ang. "Whiskyskolen" jeg er interesseret i del 1 og 2. i første omgang.
Bliver der afholdt nogle igen i 2012? og hvor vil det i såfald være.

Nogen der kan svare på dette?

Mvh
Jacob

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24469 by henrikslaug
uha, deja vu! :shock:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.159 seconds