- Thank you received: 0
Whisky abonnement
- wittendorff
- Topic Author
- New Member
Less
More
7 years 5 months ago #34339
by wittendorff
Whisky abonnement was created by wittendorff
Jeg har set lidt på forskellige whisky-abonnementer, hvor man hver måned/kvartal for leveret en boks med 4-6 samples af forskellige whiskyer. På den måde behøver jeg ikke købe mig fattig i flasker, men kan prøve en masse forskellige slags. Jeg har bl.a. set lidt på tastingcollection.com
Er der nogen, som har erfaring med sådanne abonnementer, både gode og/eller dårlige? og evt. nogen som kan anbefales?
Er der nogen, som har erfaring med sådanne abonnementer, både gode og/eller dårlige? og evt. nogen som kan anbefales?
Please Log på or Create an account to join the conversation.
7 years 5 months ago #34340
by Duffer
"A fool and his money are soon parted"
Replied by Duffer on topic Whisky abonnement
Hvis indholdet er det primære og du ikke ønsker at betale for den fine indpakning, kan jeg anbefale www.facebook.com/groups/whiskysample/ som er et dansk fora med samples fra privat til privat.
Siden tilbyder ofte gratis levering i din hjemby, såfremt du bor i en af de forbundne byer.
Siden tilbyder ofte gratis levering i din hjemby, såfremt du bor i en af de forbundne byer.
"A fool and his money are soon parted"
- wittendorff
- Topic Author
- New Member
Less
More
- Thank you received: 0
7 years 5 months ago #34341
by wittendorff
Replied by wittendorff on topic Whisky abonnement
Det er super, det vil jeg give et skud. Så har jeg også selv indflydelse på, hvad det bliver Tak for svar.
Time to create page: 0.191 seconds