Birmingham fif?

More
14 years 3 weeks ago #20361 by Laur
Birmingham fif? was created by Laur
Jeg skal til Birmingham i weekenden, og vil høre om der er nogen der kender til pubs/shops hvor det er godt nyde/handle whisky?

Mvh
Laur

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #20362 by Hering
Replied by Hering on topic Birmingham fif?
Der er en OddBin's tæt på centrum, hvor jeg har gjort et par gode køb. Men du er nødt til at udfordre dem lidt, for ellers giver de dig bare en standardsmøre. Køb deres 'Against the Grain'-serie, hvis den stadig findes. Det er god kvalitet til prisen, synes jeg.

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #20364 by Duffer
Replied by Duffer on topic Birmingham fif?
Jeg går ud fra du lander i en UK lufthavn og skulle denne have en World of Whiskies, så er der normalt et par enkelte gode tilbud.
F.eks denne Old Pulteney som skulle være god: www.worldofwhiskies.com/componen ... year,2010/
Denne Talisker er ganske udmærket: www.worldofwhiskies.com/Scottish ... -Litre.php
Eventuelt Highland Park 21-yo Travel Retail, selvom den nu er vandet ned til 40%

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #20372 by Laur
Replied by Laur on topic Birmingham fif?
Hej Hering & Duffer
1000 tak for jeres fif. Jeg vil følge jeres råd, og forhåbentlig få udvidet mit forråd med en Against the grain og sandsynligvis en HP. Taliskeren 57 North har de her i den lokale SuperBest til 399,-, men det er så kun 70 cl, mod de 1 L i World Of Whiskies....hmmm.... lyder til at den også skal med hjem derovre fra.... ;-)
Mvh
Laur

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.146 seconds