Hvem læser hvad her?

More
19 years 8 months ago #1323 by Towle
Hvem læser hvad her? was created by Towle
Jeg har ofte luret lidt på det meget svingende antal visninger af de enkelte indlæg og funderer over vigtigheden af en fængende overskrift. Er det kun overskriften man går efter, sym- og eventuelle antipatier for skribenten, eller hvad?

En lille statistik over indlæggene i "Smagninger" for 2004 viser en voldsom interesse for nogle indlæg og kun et skuldertræk for andre.

Isle of Jura "Superstition" - smagsnoter? - Towle - 388
whiskysmagning i Århus - stig - 250
Nyt Destilleri på Islay - kokken - 241
Springbank? - séan - 223
Glenfiddich vintage 1972. Bryllups aft - whiskyconsult - 213
Et rædselsseminarium - Towle - 210
Mission smagning - jones - 204
Lowland smagning i Århus!! - BH - 204
Ardbeg-smagning - MacLars - 187
Smagning i midt- og vestjylland? - Towle - 144
Skotsk aften/smagning i Skjern/Tarm? - Towle - 126
Hvordan træner man bedst? - Square - 114
whisky smagning i århus??? - søren26århus - 94
Hvordan arrangere en smagning? - Towle - 89
Famous Grouse Malt - Towle - 79
Cadenhead Nosing Challenge - jones - 67
Speyside for fuld udblæsning - smagn - MacLars - 53

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 8 months ago #1325 by BH
Replied by BH on topic Hvem læser hvad her?
Jeg går hverken efter skribenten eller overskriften, jeg læser simphelthen alt!!

Når jeg alligevel har tændt pc'en og der er nogen med samme interesse som jeg der har skrevet noget, så kan jeg jo ligeså godt læse det.

Bjarne Hagen

Bjarne Hagen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 8 months ago #1326 by Towle
Replied by Towle on topic Hvem læser hvad her?

Jeg går hverken efter skribenten eller overskriften, jeg læser simphelthen alt!!

Jep, det gør jeg også selv. Vi mennesker er jo sådan indrettet, at vi har svært ved at forstå, at andre ikke tænker og gør lige som os selv. Jeg kan derfor undre mig over de indlæg der kun er læst f.eks. 67 gange, for med det antal brugere der er af dette forum, må der jo være en hel del der har valgt ikke at læse det.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 8 months ago #1343 by vad
Replied by vad on topic Hvem læser hvad her?
Overskriften er den mest betydende af det hele, som enhver journalist ville kunne fortælle dig. Som "stamgæst" her i forummet læser jeg også pt. alle tråde, men alle nye der kommer til, bliver nødt til at shoppe lidt rundt efter de interessante artikler, da de ikke læser alle. Og det bruger de overskriften til.

At der er en god overskrift, vidner også om, at skribenten har gjort sig nogen fornuftige tanker om emnet, så det ægger kun mere. Jeg har ikke selv nogen som helst præferencer for de enkelte skribenter, og det er bestemt ikke det, der påvirker min læsning.

--Vad

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.188 seconds