Ny indpakning til Glenlivet?

More
19 years 8 months ago #1382 by MacLars
Det antydes her at også Glenlivet hopper på vognen med fornyelse af indpakning mv.

www.theherald.co.uk/business/22144.html

MacLars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 8 months ago #1383 by Towle
Replied by Towle on topic Ny indpakning til Glenlivet?
Maclars skrev:

Det antydes her at også Glenlivet hopper på vognen med fornyelse af indpakning mv.

Nu er jeg Gud ske tak og lov ikke samler og det smitter sikkert af på min holdning.

Ovenstående, samt debat og lignende fænomener, bringer mindelser om min dunkle fortid som ansat i en "herværende større frimærkehandel". Samlerne rasede ofte over diverse udgivelser fra obskure landes postvæsener og kaldte det ren spekulation - hvilket det i mange tilfælde også var. Faktisk er der jo kun behov for at udsende nye frimærker når portoen ændrer sig, men se hvor det sprøjter ud med de små lapper. Det er til fornøjelse for nogen og til ærgelse for andre.

Hvis den samme whisky (= samme indhold) udkommer med en ny etiket og/eller i en "Special Edition" i anledning af Pladderballe Whiskylaugs 3 års jubilæum, så ER det ren spekulation, beregnet på at trække penge ud af lommen på samlerne. Og det må man så forholde sig til.

Nåja, efter mange år med uændret etiket kan der selvfølgelig være behov for at modernisere ansigtet lidt og det skal da også være tilladt i moderat omfang.

Og MacLars: Tag det ikke personligt. Du var bare sendebudet der blev henrettet :)

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 8 months ago #1384 by MacLars
Orkk...bare rolig, der skal mere til for at slå mig ihjel! (men hvis det nu var en Kong Georg whisky der skiftede udseende og man ikke vidste det - og man kom til at købe sådan en...så kunne man nok godt dø...)

Det var nu heller ikke ment som "kritik" af at Glenlivet skifter indpakning - jeg har ingen interesse i hvordan flaskerne er pakket ind eller udformning på flasken - det er indholdet der er det vigtige, jeg lider heldigvis ikke af samlermani - filosofien er klart at whisky egner sig bedst til indtagelse, og ikke til udstilling.

MacLars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 8 months ago #1385 by smalle
Replied by smalle on topic Ny indpakning til Glenlivet?
Maclars skrev:

(men hvis det nu var en Kong Georg whisky der skiftede udseende og man ikke vidste det )


Dette må man ikke lave sjov med , det kunne være de fandt på det :?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.303 seconds