Hvor kan man købe englefælder?

More
19 years 7 months ago #1470 by Towle
Kære whiskybrevkasse,

Jeg har et stort problem, som jeg håber De kan hjælpe mig med. Svindet i mit whiskyskab er nu så stort, at der må gøres noget. Jeg køber ind med arme og ben, men kan dårligt nok følge med til at holde det samlede kvantum nogenlunde konstant.

Nu ved jeg ikke om De har hørt om begrebet "

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 7 months ago #1490 by JimTaggart
Kære Kurt Hansen

De af Dem beskrevne uhyrligheder er os slet ikke ukendte. De lider uden omsvøb af whiskymaniosensos, en følelsesmæssig suppedas af højlandske dimensioner, hvor en af de første faser i fagterminologien beskrives som "projicering af egne tanker til omgivelser", i Deres tilfælde de ganske uskyldige engle, som blot gør deres job mellem himmel og jord, hvad angår inspiration og indtagelse. De angriber englene for at terrorisere Deres barskab ved at nappe 2 % af indholdet. De viser tydeligt Deres harme og synes uberørt af, at De spiser Deres gæster af med 2%, mens De beholder 98 % til Dem selv. Vi skal her afholde os fra at beskrive tilstandens følgende stadier men blot give Dem dét råd ikke at lægge Dem ud med englene. Forsøg med andre ord ikke at spise kirsebær med de store (eller stære), forhold Dem helt i ro, byd englene indenfor, indret eventuelt et barskab kun til dem. Englefælder som harper og lyserøde skyer frarådes, da de kun har kortvarig effekt, byd istedet englene på husets bedste whisky og hør dem synge!

Venlige hilsener
Whiskybrevkassen v. EngeLise Angelfeldt (tidl. ansat i luften i og mellem Glenfiddich og Balvenie)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.158 seconds