If it's not Scottish, it's crap!

More
13 years 9 months ago #21298 by Duffer

Jeg tror nu kun det er Luc som er en buddy af Serge og her reklamerer han jo for hans "konkurenter" så dine anklager er totalt misvisendee

????
Jeg opfatter på ingen måde mit indlæg som en "anklage"
Efter at have gennemlæst hele tråden, fandt jeg INTET i mine indlæg der bar spor af negativitet overfor hverken Amrut eller Whiskyfun, men måske en del ironi/sarkasme.
Tværtimod, læser jeg Whiskyfun hver dag og bruger af og til siden som en rettesnor for min egne beskedne indkøb.
Jeg har aldrig smagt alle de Amrut som du åbenbart har, hvorfor jeg heller ikke kan tale med om hvor gode eller hvor dårlige de er...
Jeg tror da bare stille og roligt jeg lader være med at kommentere på denne tråd eller Amrut generelt, da det åbenbart er blevet lidt af et for følsomt evne.
Det giver ingen mening - se billedet :-)

"A fool and his money are soon parted"
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #21300 by BigMac

Der er mange ting jeg ikke bryder mig om. Det er ikke ensbetydende med at det er crap

Macdeffe


Kære Steffen,

Lad nu være med at tage ordet 'crap' for alvorligt i denne tråd.
Jeg tror vist også jeg tidl. har nævnt at det hele samtidig var en provokation og protest mod hypes.

/c

So many malts - so little time...

themaltdesk.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 8 months ago #21357 by Macdeffe
Amrut klarer sig igen godt i en blindsmagning, denne gang hos Jolly Toper, og det er ikke et begynderhold der kommer til hans smagninger, hvis nogen ønsker at vide det !

www.bladnoch.co.uk/threads/ubbth ... #Post35889

/Macdeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #21430 by BigMac
Her har vi en skotsk distillerymanager som siger at (ikke indisk, men det må gøre det ud på et ;-) ) japansk whisky ikke er så godt som skotsk...

whiskyreviews.blogspot.com/2010/ ... arran.html

ca. 5:40 inde i indslaget rammer de emnet og ca. 06:05 ramme falder ordene ;-)

/c

So many malts - so little time...

themaltdesk.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.167 seconds