Whisky i Kastrup

More
13 years 9 months ago #21349 by dongregers
Whisky i Kastrup was created by dongregers
Jeg skal snart afsted til Madeira, og vil i den forbindelse høre om der er nogen herinde, der har været i Kastrup lufthavn for nyligt?

Er der nogen gode tilbud på whisky jeg skal kigge efter? Jeg tror ikke der er meget på Madeira.

Sidste gang jeg var i Kastrup synes jeg ikke at det var specielt billigt...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #21350 by dongregers
Replied by dongregers on topic Whisky i Kastrup
Jeg har været inde og kigge på tax-free siden, og tænker på:
Bunnahabhain Darach Úr 1 liter til 355 kr.
Bowmore enigma 1 liter til 174 kr.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #21351 by Duffer
Replied by Duffer on topic Whisky i Kastrup
Normalt har danske lufthavne et kedeligt udvalg (alt efter hvad man forventer) og til forholdsvise dyre priser.
På baggrund af en EU-beslutning stoppede det toldfrie salg af spiritus og tobak for rejsende til EU destinationer fra og med den 1. juli 1999, men alle rejsende kan forsat købe parfume og kosmetik. Det betyder, at rejsende til EU destinationer ikke har adgang til at købe spiritus og tobak, hvorimod rejsende til destinationer uden for EU har uændret adgang til at købe Tax-Free varer. Der gælder dog visse undtagelser. Ved rejser til de Kanariske Øer, Grønland og Færøerne kan der fortsat købes Tax-Free varer, selvom disse områder formelt hører under lande, der er medlem af EU.
Man skal lede længe efter de gode tilbud i lufthavnene - UK lufthavne har af og til gode og også eksklusive tilbud - p.t en fremragende Old Pulteney WK499 til 33.99 £ for en liter og hvem husker ikke den fremragende Highland Park 21-yo, aftappet ved 47.5%?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #21354 by dongregers
Replied by dongregers on topic Whisky i Kastrup
Jeg må se om der er et specielt tilbud, ellers går det nok. Skabet herhjemme er ikke tomt...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.134 seconds