Salg på whiskyauction.com

More
13 years 2 months ago #22600 by 56wilson
Forholdsvis ny i whiskyverdenen. Er der nogen der har erfaringer med salg af whisky på whiskyauction.com? Kan det overhoved betale sig? Jeg mener, alene forsendelsen til Tyskland med Postdanmark er jo ikke billig, samt hyren til whiskyauction.com. Og hvordan fungerer det, hvis der ikke kommer nogen bud på ens flasker?

Mange spørgsmål. På forhånd tak.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #22601 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Salg på whiskyauction.com
Hvor mange flasker drejer det sig om og hvilke. Er det "stangvarer" kan det nok ikke betale sig, men er det specielle flasker så måske. Salæret er rimelig højt til Whiskyauction.com og så er der som du nævner forsendelsen. Omkring bud så kommer der altid bud på flaskerne, men buddet kan jo være så lavt at det nærmest ikke kan betale sig. Jeg så du havde en PC6 til salg til 600,-. Umiddebart vil jeg mene du ikke får 600,- for den på whiskyauction, ihvertfald ikke når udgifterne er trukket fra.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #22607 by PWA
Replied by PWA on topic Salg på whiskyauction.com
Hvis du kikker på resultaterne på solgte PC6 i løbet af det seneste sidste halve års tid på whiskyauction, kan du se de er solgt for mellem 70 og 101 Euro. Salæret er mellem 15 og 22 Euro så der er mellem 55 og 79 euro eller 410 - 588 kroner tilbage til dig.
Derfra skal trækkes forsendelse fra, men hvis du har flere flasker til salg af gangen, bliver det ikke så meget pr. flaske. Alternativt ligger Rendsburg ikke så langt syd for grænsen, så hvis du slligevel kører til tyskland engang imellem...

Bortset fra det er 600 en rimelig pris for en PC6 og det skal nok lykkes for dig at sælge den til den pris i løbet af kort tid.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.211 seconds