Whisky til salg på Lautitz.com

More
13 years 2 months ago #22691 by henrikhoeholt
Jeg har lige været inde og kigge på Lauritz.com.
Der er altså nogle fantastiske aftapninger til salg.
Og de er stadig i en uhørt lav pris. Tjek det ud....

www.lauritz.com/ItemList/ItemList.aspx?L...se4Qoddji5eQ&IgId=72

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #22692 by uldall
Hej! henrikhoeholt

Velkommen på whiskynyt,det gælder om at bevare overblikket og holde øjne og i mindre grad øre åben, for der sker meget her på sitet.

Lauritz henvisningen er allerede i gang i en anden tråd.

God jagt
Slainteuldall7000

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #22694 by Macdeffe
Mon ikke det er Henriks egne flasker ....

De seneste salg bærer præg af et det er den samme person der sælger under forskellige alias, noget der et eller andet sted gør mig utryg...

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #22695 by Kjeldsen
Kan så lige gøre opmærksom på at det ikke er Henriks flasker som er tilsalg på Lauritz.com... Men mine. Så der er ikke nogen som helst grund til at være utryg... Jeg indleverede samtlige 60 flasker i sidste uge og de blev sat til salg hos Lauritz Tirsdag aften. Henrik har selv sine egne flasker til salg her på Whiskynyt og de kommer til salg når mine auktioner slutter. Så hvis i vil gøre en god handel så er det med at komme til tasterne. Salget af mine 60 flasker er ude af mine hænder. De bliver solgt uanset om jeg bryder mig om prisen... Jeg ved at de 4 nederste auktioner indeholder nogle Japanske flasker til langt over 4000 kr pr stk... Så spring til og gør et kup.

Kjeldsen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #22697 by henrikhoeholt
ja man skal godt nok være hurtig. Men det bliver Kjeldsens flasker ikke dårligere af. Og ja, jeg har været inde og byde på dem....

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.223 seconds