Opvarmning til hedetur anno 2006

More
10 years 3 months ago - 10 years 3 months ago #30126 by Towle
Man bliver både nostalgisk og tørstig af at bladre i gamle billeder. Jeg synes lige I skal nyde et par knips fra den dag i 2006, hvor »kærnen« var samlet i fødestuen hos undertegnede.

Skafningen var en optakt til et fælles fremstød mod Frederiks på heden uden for Viborg, hvor MacY havde formået Ian McWilliam fra Glenfarclas til at afholde en masterclass.

Deltagere: Niels, Peter, Al, Karlejner, Kim, Hering, samt 3 lokale: Jens, Jesper og Johnny ... + Towle og Towline selvfølgelig.








Venlig hilsen
Kurt "Towle"
Attachments:
Last edit: 10 years 3 months ago by Towle.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #30127 by MacNiels
Og hvis jeg ikke tager helt fejl så var det også dagen hvor Peteys valgte at "slamme" en 40 års Glanfarclas.. Men hver sin måde at nyde god whisky på :P

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #30128 by Towle
Hvad det måtte have været tilbage af frisk hukommelse om masterclassen blev, for mit vedkommende, brændt af i Sørens hjemmebar i Skelhøje efterfølgende. Det var vist noget med, at Peter huskede forkert på hvad han havde i glasset foran sig og troede, at det var en af standardaftapningerne ;-)

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #30129 by karlejnar
Gode billeder - det var dengang jeg havde mere hår ;)

Ja det var en god tur :P

Tak for tilbageblikket Kurt :cheer:

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #30134 by Peteys

Hvad det måtte have været tilbage af frisk hukommelse om masterclassen blev, for mit vedkommende, brændt af i Sørens hjemmebar i Skelhøje efterfølgende. Det var vist noget med, at Peter huskede forkert på hvad han havde i glasset foran sig og troede, at det var en af standardaftapningerne ;-)


Så er det godt Søren er så flink. Jeg fik nemlig (som den eneste) en ekstra dram af den 40års....

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.324 seconds