På ny tønde i 8 år, tyndt pis eller gudedrik

More
20 years 4 months ago #762 by fisk
For 25 år siden havde min bror og jeg et destilationsapparat, vi brykkede en del sprit på sukker, og folks mislykkede vin, efter en del år var vi bare gode til det pis, ja bare en sukker mask stod længe nok blev det næsten til at drikke uden dest. en gang hældte vi hjemmewiskey i en nylavet ege tønde, 4 liter, told og skat aflagde min bror besøg så jeg gemte tønden, efter 8 år ryddede jeg op og fandt den igen, da var det næsten farveløst og smagte af, noget tyndt pis eller var det bare en gude drik, jeg ringede til tre af mine venner, og efter en forlænget weegent var tønden tom, jeg fik så en 3 liters ege tønde, og her hældte jeg brugsens den billigste på og efter bare et år blev det sådant årgangs agtigt, og med farve og smag, jeg ved ikke men som amatør skal man ikke, glemme sin egetønde så bliver det, som det der kommer ud når man har fået 20 pilsnere, farve og smag, ja farven var sådan, og smag skulde man lede efter, virkningen var helt ok, vi sloges og drak men blev ikke uvenner.
Nu kommer det så , de må snyde, når man køber wiskey af en format så er den ikke klar, som vores held i uheld.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.145 seconds