Cardu
21 years 3 months ago #671
by MacLars
"Scotland on Sunday" har en artikel om Cardhu's ændring fra Single Malt til Pure Malt, artiklen kan læses
her
Er det vildledning af forbrugeren, at man bare ændrer ordene "Single Malt" på etiketten til "Pure Malt"?
Det er vel næsten det samme som hvis en pakke Lurpak pludseligt indeholdt Kærgården?
MacLars
Er det vildledning af forbrugeren, at man bare ændrer ordene "Single Malt" på etiketten til "Pure Malt"?
Det er vel næsten det samme som hvis en pakke Lurpak pludseligt indeholdt Kærgården?
MacLars
Please Log på or Create an account to join the conversation.
21 years 3 months ago #672
by granly
Hej MacLars
Grunden til at Cardhu ændrer type, er at de ikke kan følge med til at producere mere. Cardhu er meget populær især i Spanien, men destilleriet kører allerede på fuld kapacitet. Derfor går producenten (UDV/Diageo) over til at lave en vatted malt for at følge med efterspørgslen.
Ufine tricks ?? efter min mening: JA!!
granly
Grunden til at Cardhu ændrer type, er at de ikke kan følge med til at producere mere. Cardhu er meget populær især i Spanien, men destilleriet kører allerede på fuld kapacitet. Derfor går producenten (UDV/Diageo) over til at lave en vatted malt for at følge med efterspørgslen.
Ufine tricks ?? efter min mening: JA!!
granly
21 years 3 months ago #681
by MacLars
Det er vel også lidt at gå imod princippet med at aftappe en ikke-single-malt med et destilleri-navn? (jeg kender ikke så meget til blends, men synes aldrig at ha' hørt et blended-navn der også var et destilleri-navn?)
Jeg synes der begynder at svirre med rygter om at Diageo er ved at forlade SWA?
MacLars
Jeg synes der begynder at svirre med rygter om at Diageo er ved at forlade SWA?
MacLars
21 years 3 months ago #684
by MacLars
Tonen bliver mere aggressiv:
ww1.theherald.co.uk/business/3869.html
21 years 2 months ago #747
by MacLars
SWA siger til Diageo at eneste løsning er at de trækker Cardhu Pure Malt ud af markedet.
www.news.scotsman.com/index.cfm?id=1305782003
www.news.scotsman.com/index.cfm?id=1305782003
Time to create page: 0.175 seconds