fadandel.dk ???

More
11 years 9 months ago #26650 by DanielChristensen
Hej

Nogen der kender til eller har erfaringer med denne side?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26651 by Duffer
Replied by Duffer on topic fadandel.dk ???

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26652 by DanielChristensen
Replied by DanielChristensen on topic fadandel.dk ???
Tak for info. Selvom indlægget dengang ikke bragte så meget information om foretagenet :-D

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #26681 by tdh1
Replied by tdh1 on topic fadandel.dk ???
Hej Daniel,

Jeg har lige købt et par flasker på www.fadandel.dk og kan hermed varmt anbefale siden.

Flaskerne kom hurtigt med posten og Brian der har foretagenet havde endda smidt lidt extra lækkerier med i pakken i form af glas og tasting cap (låg). Dette totalt på eget initiativ. Med andre ord en shop med et meget højt serviceniveau og en professionel tilgang.

Om selve shoppen kan siges, at der er nogle spændende ting i shoppen, den er overskuelig, priserne er fair og betalingen på siden foregår nemt via Pay Pal.

Anyway skal der uddeles stjerner så får fadandel.dk 5 ud af 5 herfra og det er 100% sikkert jeg kommer til, at handle der igen.

Torben

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #26682 by DanielChristensen
Replied by DanielChristensen on topic fadandel.dk ???
Super. Tak for info. Dem vil jeg så kigge lidt nærmere på!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #26759 by tdh1
Replied by tdh1 on topic fadandel.dk ???
Har lige modtaget min næste pakke fra fadandel.dk og igen super venlig betjening og hurtig levering og så var der igen overraskelser med i pakken (sample af en 21 års islay og glas/låg) Jeg kan ihvertfald varmt anbefale Brian og hans butik fadandel.dk.

Synes iøvrigt der er rigtig spændende flasker i shoppen bla. fra whiskybroker (Raymonds søn) og så kunne jeg se på nogle af de flasker som er udsolgt er fra Raymond/Bladnoch forum og det er virkelig kvalitet til pengene, men det behøver jeg jo nok ikke fortælle folk her (-:.

Anyway Thumbs up til fadandel.dk.

Torben

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.270 seconds