Skræmmende historier fra ejere af Isle of Arran Casks

More
18 years 2 weeks ago #8000 by Likeavulin
Gå til dette link og læs den 3. historie: www.fox73.supanet.com/page3.html

Det ser ikke ud til, at det har været en god forretning at købe Isle of Arran fade for 10 år siden. Ejerne bliver tilbudt omkring det halve af de de oprindeligt gav for fadet.

Priserne for andre fade listet lige oven over (historie nr 2. fra samme link) ser heller ikke imponerende ud.

JC

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 2 weeks ago #8001 by Likeavulin
Samme hostorie fra Tobbermory. Historie nr 2 fra dette link: www.fox73.supanet.com/page23.html

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 2 weeks ago #8007 by caskdk
Uha - ja det er ikke god læsning. Men der vel ingen der køber et fad i Skotland for år efter at sælge det tilbage til destilleriet. Grunden er vel at aftappe de dejlige dråber på flasker og derefter drikke dem.
Vedr Arran. De laver efter min mening en kanon whisky, men vedr deres fad forretning er der meget at ønske. Jeg besøgte Arran og havde mine 2 certifikater med, havde anmeldt mit besøg mm. Men Men Nej jeg kunne ikke se, klappe, kysse mine fade, da managerene ikke var der og det var lørdag. Så langt med deres "24 hours notice". Kunne jeg få en prøve. Ja selvfølgelig, henvend dig til vores kontor i Streling på fastlandet!!!!! Det var så det besøg. Så mailede jeg. 33 pund for 2 x 20 cl af min egen whisky. Jeg fik samtidig en fadprøve fra Bruichladdich. 0 pund, bare til sammenligning.
Derfor undrer det mig ikke med de tilbagekøbspriser de tilbyder, men frækt er det.
Hvis der er nogle i dette forum der tænker på at sælge deres fad er vi altid rede til at give et bud, og det ligger over de 440 pund som Arran tilbyder, det vil jeg gerne skrive under på.


Claus FC Vin

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.244 seconds