Ardbeg samples

More
14 years 10 months ago #18376 by EckoVicto
Ardbeg samples was created by EckoVicto
Hej

En af mine veninder og jeg har igennem længere tid snakket om at få fat i en go Ardbeg fra de famøse 70'ere (eller 60'ere...), men da vi begge er studererende har vi ikke råd til at kaste flere tusinde efter sådan en flaske.
Så hvis der er nogen af jer der sidder derude med en en flaske eller to som er villige til at sælge en eller flere samples så sig til.
Hvis man har lov til at være kritisk så er vi nok mest interesserede i at prøve noget fra før 1975 og gerne OB, DL ...

Jeg rækker i al ydmyghed mit tomme whiskglas frem og håber der nogen der vil hjælpe med at fylde det op :wink:

Skriv gerne en PB

Mvh EV

//Esben

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #18377 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ardbeg samples
Vores gode ven Luc har en enkelt sample fra Ardbeg:
whiskysamples.flyingcart.com/ind ... &id=ardbeg
Inspiration: www.ardbegproject.com/

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #18378 by Benke
Replied by Benke on topic Ardbeg samples

Hej

En af mine veninder og jeg har igennem længere tid snakket om at få fat i en go Ardbeg fra de famøse 70'ere (eller 60'ere...), men da vi begge er studererende har vi ikke råd til at kaste flere tusinde efter sådan en flaske.
Så hvis der er nogen af jer der sidder derude med en en flaske eller to som er villige til at sælge en eller flere samples så sig til.
Hvis man har lov til at være kritisk så er vi nok mest interesserede i at prøve noget fra før 1975 og gerne OB, DL ...

Jeg rækker i al ydmyghed mit tomme whiskglas frem og håber der nogen der vil hjælpe med at fylde det op :wink:

Skriv gerne en PB

Mvh EV

Om (vis) ni blir medlemmer av det svenske forum www.whiskyforum.se så finnes der en funktion som heter "whiskyteket" vor man kan byde eller köbe samples. Der har lassev en Ardbeg Connoisseurs Choice, 27 år fra 1976 til sample. Er det naere nog ?

Mvh
/Benke

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #18388 by EckoVicto
Replied by EckoVicto on topic Ardbeg samples
Tak for inputs.
Whiksysamples kender jeg, og der skam også sendt bud efter et samples derfra :D
Det koncept på whiskyforum.se lyder interessant, det må jeg se nærmere på.

EV

//Esben

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.194 seconds