Whiskytilbud på Midtsjælland!

More
15 years 11 months ago #14907 by st7
Har netop set i lokalsprøjten, at SuperBrugsen i Sorø, har tilbud på Glen Garioch 21 år, til kr. 399,-. :D
Til sammenligning tager TWE £63,99 excl. fragt. :roll:

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14909 by Duffer
Skal man tro smagsnoterne her www.whiskymag.com/whisky/brand/g ... ky483.html
ligner det lidt af et røverkøb :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14917 by Hering
KØB!

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14922 by st7
Replied by st7 on topic Whiskytilbud på Midtsjælland!

KØB!

Hering

Var forbi butikken i formiddags, og 4 flasker faldt ned i indkøbsvognen :mrgreen: .
Så burde der også være lidt til årsafslutningen i MWL.

Butikken har vist også søndagsåbent i morgen, så til de hurtige er der stadig ca. 10 flasker tilbage :idea:

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14948 by Kim_M
Er der nogen der ved om der findes en SuperBrugsen i Jylland (omkring Århus) med et lignende tilbud?

Kim

--
Kim M.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14949 by Duffer

Er der nogen der ved om der findes en SuperBrugsen i Jylland (omkring Århus) med et lignende tilbud?

maps.google.dk/maps?hl=da&um=1&i ... sults&cd=1

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14959 by MacNiels

Er der nogen der ved om der findes en SuperBrugsen i Jylland (omkring Århus) med et lignende tilbud?


Jeg har været i SuperBrugsen i Højbjerg, de har ingen Glen Garioch

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14962 by st7
Replied by st7 on topic Whiskytilbud på Midtsjælland!
Jeg tror at det er butikchefen der afgør, hvor stort og spændende et whiskysortiment, den enkelte SuperBrugs har.
Borgerne i Sorø kan bestemt ikke klage. Større sortiment og flere spændende aftapninger, end man normalt ser i COOP ´s butikker.

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14963 by Olsen
Det er nok rigtigt som Søren skriver. For dem som ikke har haft med COOP og gøre, er det sådan at der findes A og B butikker. Disser kan være ejet enten af COOP / FDB eller ejet af købmanden selv. Derfor forskellen.

Slainte
Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14978 by Hering
Det ændrer ikke på, at uddeleren i dette tilfælde med meget stor sandsynlighed har lavet en decideret prismærkningsfejl... Det virker helt usandsynligt, at han har kunnet tjene penge på de flasker.

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14979 by st7
Replied by st7 on topic Whiskytilbud på Midtsjælland!

Det ændrer ikke på, at uddeleren i dette tilfælde med meget stor sandsynlighed har lavet en decideret prismærkningsfejl... Det virker helt usandsynligt, at han har kunnet tjene penge på de flasker.

Hering

Jeg tror ikke der er snak om en prismærkningsfejl, men om markedsføring. COOP har tidligere haft denne aftapning til salg på Nettorvet til kr. 599,-.
Hvis vi forestiller os en avance på ca. 50%, så er indkøbsprisen ca. kr. 400,-.
Du har derfor ret i, at der ikke bliver tjent en krone på disse flasker, men heller ikke noget tab.
Som jeg skrev tidligere i denne tråd, så er sortimentet både større og mere spændende end man ser i andre COOP-butikker.
Jeg tror butikschefen har ønsket med dette "prisbasker" tilbud, at gøre de whiskyinteresserede på Midtsjælland, opmærksom på netop denne butik. Tilbuddet var jo netop slået stort op i lokalavisen.

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14984 by Laur
Min lokale Kvickly havde for et par nmåneder siden Bruichladdich 3D3 & Laphroaigh Quartercask til 199,- Det har der vist heller ikke været den store avance på.......

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #14987 by Chief
Vores lokale Kvickly i Vordingborg har (heldigvis) fået en butikschef, som er glad for whisky. Han har nu indrettet en hel whisky afdeling i forlængelse af vin afdelingen. Jeg var heldig at snuppe den sidste flaske af den nye Ardmore OB'er til kr. 269,00. :D De to, som Laur skriver om, havde vi også i Vordingborg til samme pris.
Og det er da positivt, at butikschefen har stillet sig velvillig til at afholde en whiskysmagning med assistance fra vores forening.

Sláinte
Niels

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 9 months ago #15386 by st7
Replied by st7 on topic Whiskytilbud på Midtsjælland!

Det ændrer ikke på, at uddeleren i dette tilfælde med meget stor sandsynlighed har lavet en decideret prismærkningsfejl... Det virker helt usandsynligt, at han har kunnet tjene penge på de flasker.

Så har han sgu lavet sammen fejl igen :wink: . SuperBrugsen i Sorø har endnu engang tilbud på Glen Garioch 21 år til kr. 399,-. God jagt :mrgreen:

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.318 seconds