SuperBest fra d. 19. april

More
14 years 3 days ago #20918 by Ellegaard
Hej alle,

Næste uge står der et par spændende whiskyer på hylderne i SuperBest: Det drejer sig om en Yamazaki 10-års og en Bowmore 12-års, begge 70 cl., til 199 kr. flasken. Det er faktisk ganske billigt for begges vedkommende.

På siden overfor reklamerer de endvidere for Skovlyst øl. Jeg kan godt anbefale at tage et par af disse med hjem ved samme lejlighed.

God weekend!

-Christian

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 3 days ago #20920 by Laur
Replied by Laur on topic SuperBest fra d. 19. april
Tak for tippet. Jeg vil benytte mig af tilbuddet og for første gang få en japansk whisky på hylden :-) .

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 days ago #20921 by Whiskynyderen
Den 10 års Yamazaki samger på sin vis udemærket, men døjer med den lave alkoholprocent, som 'fjerner' noget af smagen. Noget bedre er den 12 års på 43% - Utroligt så meget 3% kan gøre.
Ellers er der mange fortrinlige japanske whiskies. Jeg blev selv meget overrasket, da jeg første gang smagte whiskies fra Karuizawa (fadstyrker).

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 day ago #20931 by tdh1
Replied by tdh1 on topic SuperBest fra d. 19. april
Man kan ikke engang hente Yamazakien hjem fra UK eller Tyskland for 199 og det er endda uden at regne med at der kommer forsendelse oveni. Så det er et kup. Og til prisen er den ganske ok.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 3 months ago #24839 by bender
Replied by bender on topic SuperBest fra d. 19. april
Yamazaki 10-års står indimellem stadig på hylden i Superbest til 199,-. Den lokale i Bjerringbro har den med tilbudspris på her mellem jul og nytår

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 3 months ago #24840 by tdh1
Replied by tdh1 on topic SuperBest fra d. 19. april
Købte et par flasker første gang de havde den på tilbud i Superbest, men jeg må indrømme jeg gik hurtigt hen og blev træt af den. Da jeg var nået ½vejs igennem den første flaske forærede jeg nr. 2 væk.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 3 months ago #24857 by bender
Replied by bender on topic SuperBest fra d. 19. april

Købte et par flasker første gang de havde den på tilbud i Superbest, men jeg må indrømme jeg gik hurtigt hen og blev træt af den. Da jeg var nået ½vejs igennem den første flaske forærede jeg nr. 2 væk.


Kan fint hældes på gæster uden at fornærme nogen ...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.241 seconds