Ardbeg Alligator til 499,-

More
11 years 8 months ago #26827 by Macdeffe

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #26842 by Madens
Replied by Madens on topic Ardbeg Alligator til 499,-
Samme forhandler kører for tiden med et brandtilbud på hele whisky-sortimentet, køb 3 flasker og få den billigeste gratis. Der er bestemt gode handler at gøre sig.

Om de kører med samme tilbud i alle deres afdelinger, skal jeg lade være usagt, men den københavnske (Brøndby) kører tilbuddet til på tirsdag.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #26844 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ardbeg Alligator til 499,-

Samme forhandler kører for tiden med et brandtilbud på hele whisky-sortimentet, køb 3 flasker og få den billigeste gratis.

Hele sortimentet - for så vil jeg da slå til med 3 flasker Alligator til 998 kr.... :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #26845 by Madens
Replied by Madens on topic Ardbeg Alligator til 499,-

Samme forhandler kører for tiden med et brandtilbud på hele whisky-sortimentet, køb 3 flasker og få den billigeste gratis.

Hele sortimentet - for så vil jeg da slå til med 3 flasker Alligator til 998 kr.... :-)


Hele sortimentet ja, og de har et ganske pænt udvalg... De har vist så småt fået solgt ud af deres Alligator... Der var en enkelt flaske tilbage i dag hos afdeling KBH.

Jeg erhvervede mig 3 flasker Port Ellen 26 års fra Douglas Drumlanrig. (Vi har en Port Ellen smagning senere på måneden). 1995 kr. pr. stk. så ikke i den billige ende, men med en flaske uden beregning var prisen iorden.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #26884 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ardbeg Alligator til 499,-
Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med de forskellige afdelinger
(Hornslet, København og Skelskør - sidstnævnte svarede 4 dage senere).
Hornslet kendte ikke noget til 2 for 3, det lader til den ene afdeling ikke kender de andres tilbud og varelager og at dette tilbud kun gjaldt i København og ikke på Alligator. Det var måske også lidt naivt, selvom en af afdelingerne mente det gjaldt alt.
Det samlede indtryk af Skovgaard Vine er ikke imponerende - dog lod København til at have nogenlunde styr på det :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.182 seconds