Kommentar: Nye Society aftapninger fra Springbank

More
16 years 4 months ago #13439 by Duffer
Nu på QXL - Springbank Rum Wood for Springbank Society members
<!-- m --><a class="postlink" href="my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=5223652...&ArticleCondition=-1">my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI ... ndition=-1

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 3 months ago #13665 by st7

Nu på QXL - Springbank Rum Wood for Springbank Society members

Er der nogle herinde der har smagt denne aftapning :?:

Springbank hjemmeside:
Springbank Society 9 year old Springbank Rum Wood
One of two bottlings for Springbank Society members in 2007. A classic Springbank given lots of extra flavours from the rum cask maturation.
Cask type: Fresh Rum Butt :D
Distilled: July 1997
Bottled: March 2007
Strength: 60.2% :)
Outturn: 700 bottles

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 3 months ago #13667 by Peteys
Har ikke smagt den endnu, men vi sku ha haft en Campeltown smagning i sommers der dog ikke blev til noget. Der var den på, så mon ikke der kommer nogen noter omkring den. Jeg har selv to flasker stående, så jeg håber da at den er go!

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 3 months ago #13669 by st7

Har ikke smagt den endnu, men vi sku ha haft en Campeltown smagning i sommers der dog ikke blev til noget

Jeg havde på forhånd søgt på aftapningen herinde, og kunne også se at Lading skulle havde medbragt denne flaske hvis Jeres smagning var blevet til noget. Håber at han og/eller andre alligevel har smagt den, så jeg kan få nogle smagsnoter inden jeg evt. investerer i 1 eller 2 flasker.

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 3 months ago #13677 by MacNiels
Jeg har smagt på den. Men desværre var jeg noget forkølet den aften.
Den smagte okey, ikke som jeg havde sat mig op til, desværre. Jeg vil dog sige at dette ikke skal tages som et udgangs punkt da jeg var gennem forkølet og stort set intet smagte særligt godt den aften.

Den skal prøves igen, helt sikkert!

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 3 months ago #13679 by Lading

Har ikke smagt den endnu, men vi sku ha haft en Campeltown smagning i sommers der dog ikke blev til noget

Jeg havde på forhånd søgt på aftapningen herinde, og kunne også se at Lading skulle havde medbragt denne flaske hvis Jeres smagning var blevet til noget. Håber at han og/eller andre alligevel har smagt den, så jeg kan få nogle smagsnoter inden jeg evt. investerer i 1 eller 2 flasker.


Jeg har ikke smagt den endnu, der var et par flasker der sneg sig foran i køen, og prøver at holde antallet af åbne på ca ti.

Men en society aftapning til de få pund og med Springbank's normalt høje standard kan det vel ikke gå helt galt :wink:

Lading

> Lading <

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 3 months ago #13680 by st7

Men en society aftapning til de få pund og med Springbank's normalt høje standard kan det vel ikke gå helt galt

Synes også Springbank har prisat denne aftapning som et godt tilbud, men postmand Per er jo lidt grådig, når der skal sendes fra Campbeltown.
Nå, men jeg er sgu for nysgerrig til at jeg kan vente på at du og Peter får flået proppen af :wink: , så bestillingen på 2 flasker ryger afsted i dag :mrgreen: .

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 3 months ago #13687 by Duffer
Der er p.t en på QXL www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?ID ... ndition=-1
P.t er den budt op i 450 + 60 til porto, så der er da lidt økonomi i at bestille to flasker selv - hvis ellers ikke den grå eminence tager hans part :-(
Jeg forstår ikke, at der ikke har været mere efterspørgsel efter denne aftapning. Normalt bliver de flået af hylderne :-(
Måske er det ikke alle der er vilde med romfadene.
Jeg har p.t en Springbank Rum Wood Expression 16-yo åben (de 8 af årene på romfade) - den smager fremragende.

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.259 seconds