WWW 2008

More
15 years 6 months ago #16292 by whiskyconsult
WWW 2008 was created by whiskyconsult
Hej allesammen

Ville bare lige høre hvor mange herfra der deltager i min HP smagning fredag aften.
16 glas skal vi igennem inden jeg lader jer gå til ro eller feste......Jeg ved det er mange, men til gengæld er det godt.....

vi skal smage på en new make, 12, 15, 16, 21, 25, 30, 3 for skellige single fade, bicentenary, capella, to fadprøver fra 1973 og 1974 og sidst den 40 årige.......

Hvis jeg kan når at få det hjem vil der være en lille flaske til at hælde sjatterne sammen, ellers husk jeres egne små sample samlere....

Skål

Martin

Martin Markvardsen
Senior Brand Ambassador
Highland Park & The Macallan

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16293 by uldall
Replied by uldall on topic WWW 2008
Jammen det gør vi da, Uldall og Jan fra 7000, er overbevist om at smagningen vil være på fuld høje med Macallan smagningen sidste år samme sted :D
Vi glæder os, ses Martin.

Slainteuldall7000
Er glad for golf er første punkt,efter en HP opfyldning kan det være svært at ramme den lille hvide :wink:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • redlich
  • Visitor
  • Visitor
15 years 6 months ago #16294 by redlich
Replied by redlich on topic WWW 2008
Det ser jeg sørme frem til Martin :)

Hmm... 16 glas ? jeg tæller kun 15, er der en overraskelse mere i ærmet ?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16295 by Dragen
Replied by Dragen on topic WWW 2008
Martin - Æsel og jeg kommer også og underholder dig. Er jo nødt til at prøve en HP indimellem for at opretholde fordommene :P

/ Dragen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16296 by whiskyconsult
Replied by whiskyconsult on topic WWW 2008
Hej Mik

Jeg har glemt at skrive 18 års på.....

undskyld herfra

Martin Markvardsen
Senior Brand Ambassador
Highland Park & The Macallan

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16301 by linnet
Replied by linnet on topic WWW 2008
Jamen kære Martin - hvem kan holde sig væk fra dine fantastiske smagninger så mon ikke fruen og jeg også deltager og glæder os til det

Per

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16306 by dmwa
Replied by dmwa on topic WWW 2008
Er der nogle, der er friske - og som gerne vil med på WWW Falster 2008, så har vi pt 2 ledige værelser. Det skyldes, at vi har en, der skal indlægges til operation - og derfor har måttet melde afbud her "i sidste øjeblik".

Vedkommende får naturligvis værelset og smagningerne, der er betalt, refunderet 100%, så der er ikke tale om, at I kan få det til nedsat pris - men da vi tidligere har meldt ud, at alt var udsolgt, står vi altså nu med en ny situation.

Interesserede kan skrive på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ringe 8637 3311

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16338 by dmwa
Replied by dmwa on topic WWW 2008
Hej alle

Fredag eftermiddag (17. oktober 2008 kl. 17.30) holdes der en Interbrand smagning under temaet "De oversete malts" - hvor der smages Ardmore, Laphroaig, Tullibardine, Jura, Tamnavulin og Fettercairn. Vi har lige fået at vide, at 'Laphroaig Triple Wood' kommer til smagning - den er ikke kommet til Danmark enndu - og det vides heller ikke, om den kommer i almindeligt detailsalg herhjemme - men der bliver altså mulighed for at stifte bekendtskab med den på WWW Falster. Pris for smagningen er DKK 185,00.

Man kan deltage i denne smagning alene - man kan også vælge at spise aftensmad på hotellet ca kl. 20.00 (efter smagningen) mod en pris på DKK 215 - og endelig kan man vælge at booke et værelse og blive til lørdag eller søndag.

Så lad os høre fra dig - hvis du er interesseret i denne Interbrands smagning!

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.207 seconds