Ny whiskybar i København.

More
10 years 7 months ago #29105 by MacNiels

Rasmus Shepard-Lomborg der ejer cocktailbaren Lidkoeb og Cocktailbaren Rubys i København, åbner nu en whiskybar. Loftet over cocktailbaren Lidkoeb er blevet lavet om til en hyggelig Whiskybar hvor der vil være et stort udvalg af whisky, heriblandt mange aftapninger fra The Scotch Malt Whisky Society. Så har man lyst til whisky kan man søge ned i hjertet af Vesternbrogade, snige sig op på 2. sal hvor der sat op til hygge med en god dram i glasset. Det er ikke muligt at bestille bord på baren – ”first come first serve”.

Read more...

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #29106 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Ny whiskybar i København.
Altid skræmmende at se et tumbler glas, men gæster kan jo altid lave en Al Jones for en sikkerheds skyld :-)

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #29109 by Gormie
Replied by Gormie on topic Ny whiskybar i København.
Var lige forbi i dag da jeg alligevel kom forbi, i følge ham der var på arbejde åbner det først på Fredag (2013.09.13), så der var ingen whisky til mig der i dag, må vente til weekenden.....

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #29140 by Gormie
Replied by Gormie on topic Ny whiskybar i København.
De har desværre været nød til at udsætte åbning til d.18/10 :(

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 months ago #29498 by jones
Replied by jones on topic Ny whiskybar i København.
Forsøgte at besøge whiskybaren igår, men det mislykkedes. Jeg havde checket åbningstiderne på deres hjemmeside og mødte op kl. 16, men fik at vide at det kun er cocktailbaren i stuen der åbner kl. 16. Whiskybaren ovenpå åbner først kl. 20!

Det ser ud til at hjemmesiden slet ikke er blevet opdateret siden whiskybaren blev lanceret.

Jeg blev tilbudt et "kig" indenfor i whiskylokalet, menskulle drikke i cocktailbaren med retliniet interiør i afbleget beige. Det sagde jeg nej tak til.

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 months ago #29499 by kempel
Replied by kempel on topic Ny whiskybar i København.
Havde samme oplevelse da jeg var forbi, kun åbent i cocktailbaren - hjemmesiden er ikke alt for godt opdateret :-(

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 months ago #29513 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Ny whiskybar i København.
Jeg var forbi idag. De har overhovedet ikke åbent på hverdage (De sagde vi har kun åbent i weekenden for at præcisere)

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 months ago #29518 by jones
Replied by jones on topic Ny whiskybar i København.
Skrev til mail adressen på hjemmesiden søndag og igen tirsdag for at høre whiskybarens åbningstider, men får ikke noget svar.

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 months ago #29522 by jones
Replied by jones on topic Ny whiskybar i København.
Fik lige følgende fra "Morten" på Lidkøb:

"Mange tak for din interesse i vores bar. Vi har valgt her i starten at kun have åbent i whisky baren fredage og lørdage fra ca. 21.00 og til 02.00. PÅ sigt er det ambitionen at udvide åbningstiderne og det skal nok komme på hjemmesiden når tid er.

Håber det er svar nok! Og endnu mere at du har lyst at kigge ned i vores åbningstid."

Jeg ved ikke rigtigt hvad man skal mene om et specialværtshus der kun har åbent to aftener om ugen :huh:

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 months ago #29542 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Ny whiskybar i København.
Ellers har Bishop Arms ca 8 Society flasker stående med mwdlemsrabat. De har ca 400 åbne på hylden, det meste af det er Cadenhead. Og 20+ haner. 35.77 er fremragende

Ugens whiskyoplevelse var dog en old fashioned på Salon 39 som var mange klasser over den som jeg fik i cocktailbaren på Rom og Whisky messen i Frederiks

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.157 seconds