Barer i Aarhus

More
10 years 3 months ago #30079 by creative_79
Barer i Aarhus was created by creative_79
Hej

Jeg er administrator på bloggen Bariaarhus.dk . Bloggen beskriver de forskellige steder man kan tage i byen, inklusiv hvor man kan få god whiskey, så jeg tænkte det måske kunne være relevant for brugere der bor i Aarhus og omegn.
Udover det har vi en ugentlig blogpost om hvad der sker hver weekend. Heriblandt whiskeysmagning.
Hvis du vil holde øje med hvornår der kommer opdateringer, kan du følge os på Facebook , eller Twitter .

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #30080 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Barer i Aarhus
Du mangler de to bedste barer for ølentusiaster, Fairbair og Universitetsbaren

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #30081 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Barer i Aarhus
Ratebeer.com har en function der "places". Et fremragende hjælpemiddel til at finde de bedste ølbarer, hvor man end er i verden (næsten).


En tilsvarende funktion kommer forhåbentligt med i whiskybase.com's nye version her i Januar

Århus bedste whiskybar er Cockneypub så vidt jeg ved, men der kan nemt være noget jeg har overset. Baren er desværre ikke røgfri, hvilket trækker en del ned i min optik. Universitetsbaren har også et lille udvalg af whisky. Jeg har også før fundet en spændende whisky eller to på RisRas, men der er der desværre også rygning. Bryggeriet havde en stor whiskybar sidst jeg var der, men det er MANGE år siden

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #30083 by EckoVicto
Replied by EckoVicto on topic Barer i Aarhus
Mht. ølbar synes jeg foruden Steffens forslag også at Die Kleine Bierstube er god, hvis man skal have tysk øl.

Findes ølmolevitten stadig?

Unibaren har desværre skruet ned for deres whiskyudvalg - for bare få år siden havde de både Port Ellen og Brora :ohmy:

På Tir na nÓg kan man få Diageo standardaftapninger (Lagavulin, Talisker og andre) og vidst også Glenmorangie

Jeg foretrækker min hjemmebar - der er altid åben 24/7 hehe :P

//Esben

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #30085 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Barer i Aarhus
Ja, Die Kleine Bierstube er helt klart et fantastisk sted, den er dog med på creative_79's hjemmeside!

Ølmolevitten er lukket for en del år siden

Bierfass er også et godt sted, men magler dog øl fra mere end en importør. Den er også med

for bare få år siden havde de både Port Ellen og Brora :ohmy:


Det kan man sige om mange steder :-)

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #30087 by havenmorgan
Replied by havenmorgan on topic Barer i Aarhus
Tir na nÓg har en masse forskelligt på hylderne, bla. ardbeg, balvenie og lagavulin som en anden nævner

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.237 seconds