Ny springbank aftapning

More
15 years 6 months ago #16187 by BH
Ny springbank aftapning was created by BH
På tysk hjemmeside er der set en ny Springbank aftapning www.maltsandmore.de/catalog/prod ... ts_id=1757
Den ligner Vintage aftapningerne Batch 1 og 2. Men den er fra 1996 hvor Vintage er fra 1997.

Har forespurgt hos Royal mile whiskies, men fået det svar at det kun er en aftapning for det Europæiske fastland. ikke for UK

Bjarne Hagen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16188 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ny springbank aftapning
Jeg har bestilt en 1996 Cask #256 - den skal nok smages op imod en Vintage batch #1 og batch #2

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16190 by -arsH
Replied by -arsH on topic Ny springbank aftapning
I Norge får vi Springbank Vintage 1996 fra refill bourboncask #373 og Springbank Vintage 2000 fra refill bourboncask #401 på Vinmonopolet i November.

De leveres også i samme design som vi kjenner fra Vintage 1997 batch #1 og #2.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16194 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ny springbank aftapning

I Norge får vi Springbank Vintage 1996 fra refill bourboncask #373 og Springbank Vintage 2000 fra refill bourboncask #401 på Vinmonopolet i November.

Jeg kunne ikke umiddelbart finde de to, men kendes prisen allerede nu?
Jeg har en kollega med bopæl i Norge - kan han bestille og afhente på Vinmonopolet?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #16195 by -arsH
Replied by -arsH on topic Ny springbank aftapning
Tapningene lanseres ikke før første helgen i November. Begge to har vunnet anbud som Vinmonopolet har lagt ut, og derfor har detaljene vært kjent en stund allerede. Jeg har vært så heldig at jeg har vært med på å plukke ut disse fata sammen med den norske importøren, så jeg synes selvfølgelig dette er veldig gøy! :D

Vintage 2000 vil koste 701,5 Nkr (ca 650 Dkr?) og Vintage 1996 vil koste 731,50 Nkr. Det er ikke mulig å bestille dem før Vinmonopolet lanserer dem.

Les mer om nye whiskyer i Norge høsten-08 på det norske whiskyforumet .

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.233 seconds