Kød eller fisk i din sprit?

More
13 years 9 months ago #21386 by jones
Under det opsigtsvækkende slogan Pure Refreshing Bacon lancerede Black Rock Spirits, Seattle, Washington, for ca. et år siden Bakon Vodka med smag af bacon:

www.bakonvodka.com

Nu tilbyder det 5 år gamle Alaska Distillery i Wasilla, Alaska, vodka med smag af røget laks

www.alaskadistillery.com

Hvornår kommer turen til whisky?

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #21387 by MacNiels
Så mangler vi bare at de tilsætter en smule kulhydrater og proteiner, så behøver vi ikke andet. :lol:

Niels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #21388 by Macdeffe
Man kan nøjes med en irish coffee, den indeholder alle de 4 vigtigste næringsgrupper : koffein, sukker, fedt og alkohol!

/macdeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #21391 by Towle
Replied by Towle on topic Kød eller fisk i din sprit?
Larver i Tequila er jo velkendt og var det ikke Jørgen Ryg der havde en fætter i rom?

En hugorm i sprit eller en dræbersnegl i en Ardbeg kan vel være et pikant alternativ til diverse eksotiske fadlagringer.

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #21392 by Towle
Replied by Towle on topic Kød eller fisk i din sprit?
Åh forresten, fik jeg nævnt min egen lever? Flå den ud og vrid den over et Glencain og du har fået dig en ganske unik oplevelse. Jeg vil dog gerne beholde den lidt endnu, men når en gang jeg beslutter mig til at tage herfra, donerer jeg den gerne til public domain. Jeg er sikker på, at Dragen gerne lægger have til et udendørs arrangement.

Hak den fint, mos en nævefuld surströmninger og rør sammen med hvidløg og så en rå æggeblomme ovenpå. En "Cold Turkey" direkte fra hanen må være passende at skylle ned med.

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #21394 by JustAgirl

Larver i Tequila er jo velkendt og var det ikke Jørgen Ryg der havde en fætter i rom?

En hugorm i sprit eller en dræbersnegl i en Ardbeg kan vel være et pikant alternativ til diverse eksotiske fadlagringer.


Var der ikke noget med Tang i en Lagavulin kaldet: Celp Seaweed Experience Single Malt (Lagavulin)

www.spirituosen-superbillig.com/ ... glish.html

Efter sigende skulle tang være fulde af vitaminer og miniraler og have et lavt fedtindhold... så det må betyde at både det drikkelige og spiselige i denne flaske skulle være sundt :roll:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.169 seconds