e-bay

More
18 years 5 months ago #6931 by Olde
e-bay was created by Olde
Da jeg ved nærmere eftersyn har opdaget, at e-bay ikke kun er ubetalelige "skakspil" :? , så vil jeg høre om der er nogen der erfaring med at købe noget igennem denne auktionsside.

Jeg finder det lidt uldent at man skal skrive sit kreditkortnummer til e-bay bare for at blive registreret. Normalt plejer jeg på de diverse salgssider først at give disse oplysninger når jeg har godkendt et køb. Jeg er nok bare lidt analogt anlagt, men jeg vil gerne høre andres erfaringer.

Jeg mindes at der er nogen, der i dette forum før har advaret mod nogle tvivlsomme sælgere på e-bay :evil: . Er der nogen konkrete navne?

-Elming

Ps: Jeg er ikke ude på at få prisen på Hazelburn til elsplodere yderligere. Næ nej..jeg venter pænt på at den kommer til salg i Danmark!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • redlich
  • Visitor
  • Visitor
18 years 5 months ago #6932 by redlich
Replied by redlich on topic e-bay
Jeg har købt 200+ gange på ebay (hovedsaglig .de) gennem de sidste 4 år, og er aldrig blevet snydt.
Hvis man kigger sig lidt for, og kun handler hos dem der har et godt renome, er chancen for at blive snydt ikke størrer end alle andre steder.

Michael

ps. hvis meget nervøs, så opret en paypal account og handel kun hos dem der har "paypal byer protection", så giver paypal dig pengene tilbage hvis problemer.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 5 months ago #6956 by solarex
Replied by solarex on topic e-bay
Ebay er udsat for svindelnumre fra alle skuffer. At bede nye brugere om kredit kort oplysninger er en måde at sikre ægthed af identitet og reelle hensigter. Betaling foregår aldrig igennem Ebay firmaet direkte. De ejer dog Paypal.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.108 seconds