iNDKØB AF OMC.

More
18 years 3 weeks ago #8172 by Olde
iNDKØB AF OMC. was created by Olde
Da jeg desværre ikke havde mulighed for at rejse syd på og deltage i den store smagning i Kolding, så sidder jeg nu og bliver svært lækkertørstig af alle kommentarerne derfra.

Derfor vil jeg gerne bruge lidt valuta på nogle aftapninger fra henholdsvis OMC og Adelphi.
Jeg håber at der er nogle af denne sides brugere, der kan rådgive mig med, hvor det er bedst at erhverve sig disse aftapninger.
Jeg tænker både på at købe dem analogt i københavnsområdet og via internet i resten af DK og den omkringliggende store verden!

Hvis der er flere der har gode råd fra messen...eller i det hele taget mht. hvad der interessant at købe lige nu, så er nysgerrigheden stor fra min side!

-Elming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 2 weeks ago #8204 by BosseK
Replied by BosseK on topic iNDKØB AF OMC.
Hej Olde
Jag var i Kolding och det var en fantastisk upplevelse för mig. Jag provade ett 5-tal OMC och de 3 Adelphi som fanns på messen. Mitt intryck var från detta att OMC buteljerar mycket fin whisky, men att Adelphi låg en pinne över Douglas Laing generellt. Adelphi hade Miltonduff, Caol Ila och Highland Park och alla 3 var otroligt goda. Till min glädje fick jag köpt den sista HP och hade det funnit fler hade jag köpt dem också. Problemet med Adelphi är väl ett de är ganska svåra att finna, men OMC finns för det mesta i alla butiker.
Finns det bara pengar finns det alltför mycket god whisky att välja mellan

/Bosse

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 2 weeks ago #8243 by Allan
Replied by Allan on topic iNDKØB AF OMC.
Hej Elming

Adelphi og The bottlers er efter min mening noget af det bedste indenfor de uafhængige aftappere. Så Adelphi er da et godt valg :D

Det er Qualityworld der importerer Adelphi og du kan blandt andet købe den hos Whiskyhouse.dk på Peter Bangs Vej 74, Frederiksberg.

Hilsen
Allan

Hilsen
Allan

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.240 seconds