Luxus smagningen - der på

More
18 years 6 days ago #8294 by MacNiels
Jeg skal da lige love for at der var disket op med fantastiske oplevelser på flaske.
Trods 17 forskellige whiskies, så synes jeg faktisk ikke at jeg midstede overblikket. Alle 17 havde noget fantastisk i sig hver, men jeg vil dog undgå at remse alt muligt op, men nævne nogle få som virkelig gav et indtryk på mig.

Dewar Rattray Invergordon 40y - 51,3%
Hart Brothers Alloa 1964/40y - 42,5%
Adelphi Tomintoul 36y - 47,3%
John Milroy Macallan 24y/19y - 54,4%
Hart Brothers Glenfiddich 40y - 47,5% 23
James MacArthurs Glen Grant 31y - 57,1%

Macallan fra John Milroy er nok den bedste Macallan jeg pt. har fået, sikke en itensitet. Fantastisk! Glenfiddich, igen, nog noget af det bedste Glenfiddich jeg har smagt, meget meget stor whisky, til en ØV pris!
Glen Grant fra James MacArthur var for mig en forrygende malt, den skal jeg helt sikkert ha' mere af. Fremragende.

Jeg må også sige at stemningen var i top, så stor entuisiasme, så meget humor og så god whisky skal man lede længe efter! Der blev virkelig diskuteret noter, alt lige fra skole lim, brændt hår, svovl, cocktailsbær, frugter, jysk lyng hede osv. osv.

Stor tak til alle der mødte frem, jeg er helt overbevist om at I har fået jer en på opleveren. Til alle andre, tænk at gå glip af så meget!

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.180 seconds