Whiskyforretninger i Glasgow

More
15 years 4 months ago #16729 by MacPete
Jeg har nu boet i Glasgow i et godt stykke tid, men har endnu ikke haft så meget held med at opdrive gode whiskyforretninger med spændende aftapninger. Jovist ligger her en filial af "The Whisky Shop", der har et ikke ubetydeligt udvalg; men priserne er som regel langt fra konkurrencedygtige. Jeg kan selvfølgelig bare smutte til Edinburgh eller handle over nettet, men jeg tænker nogle af jer må kende et godt sted her i byen.

Lokale pubs med spændende udvalg står det til gengæld bedre til med. Og så endda til rimelige priser! Mmmmmm :)

Sláinte

Peter

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 4 months ago #16730 by Duffer
Replied by Duffer on topic Whiskyforretninger i Glasgow
Jeg har ikke selv været der - så med alle forbehold for standarden ligger der også en anden forretning her:
The Wine & Whisky Shop
116 Saltmarket,
Glasgow, G1 5LB

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 4 months ago #16731 by Duffer
Replied by Duffer on topic Whiskyforretninger i Glasgow
Dette link kan måske også have interesse:
www.glasgowswhiskyclub.com/

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 4 months ago #16732 by JustAgirl
Nu er det godt nok nogle år siden, så butikken kan have flyttet sig eller lukket men synes jeg er stødt på en et sted mellem central station Glasgow og Queens street station, ved godt det er et vidt begreb (måske west Nile street), kan ikke mindes butikken var så stor.
:)
/Ulla

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 4 months ago #16733 by MacPete

Nu er det godt nok nogle år siden, så butikken kan have flyttet sig eller lukket men synes jeg er stødt på en et sted mellem central station Glasgow og Queens street station, ved godt det er et vidt begreb (måske west Nile street), kan ikke mindes butikken var så stor.
:)
/Ulla


Det kan måske have været Oddbins på Mitchell St. (lige før den skifter navn til West Nile)? De har fra tid til anden et par spændende flasker, men dog generelt et ret begrænset udvalg.

Sláinte

Peter

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 4 months ago #16734 by MacPete

Jeg har ikke selv været der - så med alle forbehold for standarden ligger der også en anden forretning her:
The Wine & Whisky Shop
116 Saltmarket,
Glasgow, G1 5LB


Denne forretning ligger rent faktisk lige i nabolaget. På trods af det ellers lovende navn er der dog desværre alene tale om en halvskummel "off-license" (øl/vin/spiritusforretning) der blot har et udvalg i stil med et nogenlunde velassorteret supermarked. :(

Sláinte

Peter

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 4 months ago #16735 by JustAgirl

Det kan måske have været Oddbins på Mitchell St. (lige før den skifter navn til West Nile)? De har fra tid til anden et par spændende flasker, men dog generelt et ret begrænset udvalg


Det var ihvertefalde ikke Oddbins, for de havde ikke vin, øl mm. Det var hovedsaglig whisky hvad jeg husker.

/Ulla

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.247 seconds